četrtek, 3. december 2009

Malo me je zaneslo...

... ampak imam dober izgovor :)

Sem namreč nakupovala. Slučajno sem bila v BTCju (ne po moji želji - in še enkrat sem se prepričala, da je decembra tam res bedno in utrujajoče). Skratka bila sem tam in sem kupila najprej dve eterični olji - evkaliptusovo, ki naj bi nase vleklo viruse oz. jih eliminiralo in limonino olje, ki naj bi vračalo energijo in bistrilo um (kar pa definitivno potrebujem v teh dneh, ko me bacili še vedno nočejo zapustit). Se pravi ti dve stvari sta bili nujno potrebni iz zdravstvenih razlogov. Potem sem se spomnila da pesa potrebuje nov povodec in papo. In je to dobila. (No, povodec ji bo prinesel Miklavž). Plus nov glavnik (ker starega ne najdem) in osvežilne piškotke za zadah. Se pravi spet same nujne reči. No, potem pa sem šla še v H&M, kar pa res ni bilo nujno. Sem kupila puloverček za nečaka in puloverček za nečakinjo :) No, v bistvu je to kupil Miklavž, kar pa spet uradno ne šteje kot moj šoping, a ne :) Sem pa zelo (ZELO) ponosna sama nase, ker sem mirno, zbrano in strumno odkorakala mimo vseh tistih luškanih in srčkanih puloverčkov in oblekc in kril za tetke (kot sem jaz). No, zbrano mogoče ne. Sem pasla učke, skesano priznam.

Eh, je težko ja :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar