ponedeljek, 18. januar 2010

Bo leto 2010 bolj sproščeno? In športno?

Danes, ko špricam športanje :), lahko razložim moj novoletni sklep.

Torej VEČ ŠPORTANJA
Vsak teden vsaj dvakrat bi rada športala - badminton, balance, pilates v domači dnevni, laufanje, tekačenje (laufanje na smučkah); skratka karkoli, kjer se prešvicaš ali vsaj dodobra pretegneš

MANJ SEKIRANJA
Preveč si stvari jemljem k srcu in se nenormalno sekiram - predolgo in preveč in za brez veze. Življenje želim jemati bolj s pozitivne plati. In se ne obremenjevati z malenkostmi, kaj si drugi mislijo. Jaz sem jaz. Edina točno taka. Obkrožena z ljudmi (in žvalami), ki mi veliko pomenijo in jih imam rada. Življenje te pelje po neverjetnih in presenetljivih poteh. Osladno? Verjetno. Samo včasih se je fino spomnit take zadeve, sploh če pomagajo, da se manj sekiraš/sekiram.

VEČ USTVARJANJA
Želim si šivat - polepšat majčke, jih predelat, se igrat s prevlekami za blazine, izdelovat darilca, si sešit kako torbo, spremenit navadno kupljeno majčko za nečaka in/ali nečakinjo v personalizirano zanimivo majčko... Želim si v umirjenih dneh ali uricah probavat z akvareli. Malo vadit. Karkoli po trenutnem navdihu. In upam, da kmalu zorganiziram prostorno delovno mizo v bodoči otroški sobi. Za šivalni stroj, barve, mase (das in fimo), šablone, papirje, svinčnike... aaa, komi čakam :)

MANJ TEŽENJA
V bistvu to nekako sovpada z idejo 'manj sekiranja'. Če se ne sekiram, tudi drugim ne težim; ne prenašam skrbi in slabe volje na druge. Predvsem g. Pravi ponavadi pokasira levji delež takšnega teženja. Takoj za njim pa moj oči. A ni žalostno, da so tisti, ki so nam najbolj blizu, najbolj deležni teženja. in velikokrat (po laični oceni ene 75%) težim za brezvezne stvari. Priznam, priznam. Se bom probala spomnit tega v naslednjem navalu jeze.

To je to. Zabeležim čez eno leto, kako mi je šlo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar