petek, 31. december 2010

Silvestrovanje

Bila sem utrujena, znervirana in s polno glavo vsega in sem še dan pred odhodom dopuščala možnost, da sploh ne grem. Da bom mogoče raje doma. Ker imam dovolj vsega in ne rabim še enega mini stresa (kar pakiranje in mraz in hoja v strmi klanec včasih je). Ampak, ko smo se pripeljali na parkirišče me je slaba volja že počasi zapuščala.





Globok vdih, toplo sonce, sproščeno vzdušje, brez naglice in obremenjevanja...
Martinčkanje pred kočo in čakanje, da peč segreje še notranjost našega zadnjega domovanja letos.
Srkala sem energijo in z vsakim vdihom bila bolj vesela, da sem šla na planino.


Pležuhanje
Noro fina stvar.
Samo na žalost sem preveč divjala in ga polomila. Še sedaj mi je žal. Bi ga popravila, pa ne znam. Upam, da ga bo lastnik usposobil do naslednje zime ;)

Obvezni program silvestrovanja :)
Moja najljubša: višnja v izvedbi gospoda M.

Ni komentarjev:

Objavite komentar