nedelja, 1. maj 2011

Mini počitnice

Ok, moja tašča je pač obsedena s sladkarijami :) in nas pita za vse dni nazaj in naprej, ko nismo imeli časa ne kuhat, ne jest in smo zato tako suhi.

Obvezen velikonočni zajtrk, pripravljen z vso pozornostjo tasta.

Bix občuduje morje in diha opojen zrak.


Slana vodica ni dobra. Bljak! :)

Novogradnja. Čudna.

Novogradnja. Zelo simpatična.

Hiška s potencialom.

Še ena. Ima celo dvorišče s potencialom :)

Počitniško vzdušje.

Moja najljubša štacunca. V cerkvi.
No, v bistvu je kot ena galerija, v kateri prodajajo razni hrvaški ustvarjalci - bolj ali manj keramičarji in izdelovalci nakita. Če zavijem noter, si tudi kaj kupim. Ne smem prvečkrat zavit noter torej :)

Tole sem si slikala, da jih poguglam...

Še ena hiša, pardon, fasada, s potencialom.
Za tem zidom bi se lahko skrivalo sanjsko dvorišče, pravzaprav vrt, in kavarna. S foteljčki, bujnim zelenjem, umirjenim vzdušjem in prijetno glasbo... Fasado bi obdržala, tudi rastje, ki se je zaraslo na okenskih policah.


Kako prijetno ime - dom za odrasle osebe. Ne za ostarele, ampak za odrasle. Če so s tem mislili naš dom za ostarele, če ni to pri njih kaj drugega, kak zavod ali kaj... No kakorkoli... Samo potem to ni za vse starejše ljudi, ker eni tudi pri 90ih ne bomo odrasli :)


Sosedov pesek me je prišel pozdravit (in mogoče povohat, če imam v torbi kaj dobrega).

Dalmatinski samojed. Ima siesto.

:D Naslednjič jih moram nabavit na zalogo!


Prijetna gostilnica. Samo ribe pa ne znajo očistit. :s Sem bila presenečena sama nad sabo, da sem jo uspela očistit brez dvigovanja želodca in jo potem celo pojest :)

Hecno ime.

Idemo na kupanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar