nedelja, 3. julij 2011

Prekmurje

Zakaj so mi bile ravno te slikce najvšečnejše?


Ker je luškana, cortkana mini hiška, s slamo pokrita in ker ima lepo okolico...


Ker imajo super luškano ograjo, lepo travico, urejene kamenčke...



Ker je božanski pogled. Med vse te urejene vrste trt...


Ker se za temi vrtnicami skriva ena stara hiška, kmetija, polna zgodb... In takih hišk je v Prekmurju ogromno.


Ker je ena mestna gospodična obtičala v vasi, sredi travnika in izgleda, da ji je prav všeč...


Ker sem prvič v življenju videla murve. In jih celo jedla! :) To raste na drevesu!! :)


Ker obožujem žitna polja... In ker mi je celo v redu ratala makro fotka ;) Recimo.


Ker je lepa cifra ;)


Ker so tam same modre hortenzije. Hortenzije so mi ena izmed najljubših rastlin. sicer so mi najlepše tiste, modro vijolčkaste, kmečke, ogromne, te so pa mal preveč modre :)


Ker so tako lepe. Samo tukaj so mi vse rito kazale :)


Ker so cveteli travniki. In je bilo polno zdravilnih rožic...

Ni komentarjev:

Objavite komentar