torek, 9. julij 2013

Noge v petkah

Nisem ljubiteljica visoki petk. Kdaj pa kdaj mi pa sede. Ampak res kdaj pa kdaj - recimo dvakrat do trikrat na leto :)
Z mojo S. sva se enkrat afnali in po babje pomerjali čevlje (najbrž tudi oblekce) in je rekla, da pač ženske noge veliko lepše izgledajo v visokih petkah. In potem sva fotkali za primerjavo. Ista noga v zelo podobnih čevljih, le petka je tista velika razlika. Jaz se še danes ne morem načudit razliki :)



A ni hecno no?!

Sicer še vedno prisegam na udobne čevlje, v katerih se da obenem hodit po mestnih ulicah, divjat po naravi in splezat po lestvi recimo, ampak, če bom kdaj slavna in bom morala delat vtis na rdeči preprogi pred fotografi, bom obula čevlje s petko.

Ali pa bom zvesta sami sebi in bom v lušni oblekci, spodaj pa supergice ;)

2 komentarja:

  1. uau, kakšen super blog sem odkrila. Čisto po mojem okusu. Z veseljem se bom vračala.

    OdgovoriIzbriši