sobota, 10. maj 2014

Ječmenova in želodova kava


Pred časom sem kupila ječmenovo - želodovo kavo in jo par dni nazaj prvič skuhala (nezaslišano, da tako pozno, sploh za veverico!).
Zgleda zelo podobno kot mleta kava, le malce svetlejša je. Pa ne diši po kavi :)


Skuhana zgleda kot čisto prava črna kava. Okus je nežen, fin; je zelo prijeten nadomestek črne kave. Poleg tega ima bojda vrsto dobrih učinkov na telo.


Želodovo - ječmenovo kavo sem kupila v Kamniku v novi trgovino z ekološko in/ali lokalno pridelanimi izdelki. Imenuje se Polonika. Upam, da ji bo dobro šlo.







2 komentarja:

  1. Zanimiva kavica. Jaz imam raje tako brezkofeinsko, ker kofein name ne vpliva preveč dobro. Pa kako lepe šalčkeeee!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, lušne so, ampak mikro mini, za takšno res črno črno kavo (jaz sem sicer bolj 1/3 mleka, 2/3 kave tip, ampak tem šalčkam se pa nisem mogla upret).

      Izbriši