nedelja, 22. junij 2014

Destilacija lipe

Včeraj smo se dobili v Sp.Idriji pri Jani od Treun Fragrance, da poskusimo naredit hidrolat in eterično olje lipe. No, o eteričnem olju nismo preveč sanjali, saj potrebuješ ogromne količine materiala za malo olja.

Z mladostno gospo, zaradi katere je pot minila hitro in prijetno, sva se zjutraj ustavili še v Idriji, da pokukava kakšen je utrip med festivalom čipke.




Potem pa akcija. Najprej debata o 1000 in 1 stvari, potem nabiranje dišeeeečih lipovih cvetov...


 

... težko pričakovano kosilo ;) in dišeča kava.
Ne, organizatorka Ana iz Šole aromaterapije ni samo kuhala kosila in dišeče kave - je povedala marsikaj zanimivega in nas lepo popeljala čez dan ;)

Potem pa dogodek zaradi katerega smo pravzaprav prišli.
Transformacija rastlinskega materiala v hidrolat...

Destilator brez pokrova - čaka, da ga napolnimo s cvetjem.
 
No, saj sem rekla, da je povedala marsikaj zanimivega - tukaj (re)citira patra Ašiča.
Sestavljena mašinerija
Še zadelamo spoje s pirinim (al je bil ovsen?) testom
Prve kaplje dišečega zaklada so pritekle po ca.pol ure.



Krasen dan, nabit z informacijami in lepa nova poznanstva. Ko vsak karakter doda kamenček v mozaiku prijetnega druženja.

Idrija in njena okolica pa sta dodali k celemu dnevu še svojo noto - umirjena narava, kraji z dušo in prijazni ljudje, JL? ;)

6 komentarjev:

  1. No, tole je pa meni zelo zelo in vse bolj všeč. Tale aromaterapija. Sem prebrala vse kar se je dalo, po sledeh tvoje povezave :) Mogoče se pa kdaj vidiva na kakšni delavnici.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, veš, aromaterapija / aromakozmetika je nevarna. Te zasvoji! :)
      Res, ko enkrat spoznaš vse te zaklade, jih uporabljaš povsod. Odkar me je Ana 'potunkala' v aroma zadeve si ne kupujem kozmetike (nič - ne kreme, ne mila, ne deota, ne kreme za sončenje...), čistila čimvečkrat sama naredim (malce sem še prelena, da bi vse), rožice proti ušem špricam z eteričnimi olji, zdravim se tudi s tem (začetki prehladov, opekline, piki...), odkar se s tem ukvarjam še nisem zbolela...
      Skratka res božanska zadeva. Pa saj ti dobro veš kako narava poskrbi za nas. Za začetek mogoče res priporočam kakšno delavnico, da se spoznaš z osnovami - potem itak kar toneš in toneš naprej in v globine ;) knjig je mnogo na to temo (bolj malo sicer v slovenščini)... Joj, čisto me je zaneslo, oprosti, ampak saj pravim, to te potegne :) Mogoče se pa res na kakšni delavnici srečava. Si vsakič rečem, da ne bom več hodila do nadaljnega, da moram bolj v prakso čas vlagat, pa me zanimive teme spet privabijo; je pa še en krasen stranski učinek teh delavnice - spoznaš super ljudi!

      Izbriši
  2. Ja, saj zato, ker že imam nekaj malega izkušenj z zelišči in sem kar dosti z Naravo, bi mi bila najbrž aromaterapija všeč. Rada imam da diši, že od malega rada duham gozd, smreke, rožice..In čarovnija, kako ujeti vonj v stekleničko ali kozarček, mi je bila vedno uganka. Tvoja super objava me je pa kar precej potegnila. Zdaj potihem premlevam in brskam po spletu. Zadeva zori :) Ti si že kar nekaj znanja nabrala na delavnicah, vse pri Ani?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zagotovo ti bo všeč! Ja, kar nekaj sem se že naučila, kar nekaj knjig preštudirala, trenutno razmišljam celo, da bi imela kakšne (seveda brezplačne) posvete na temo aromaterapije, ker si res želim širit to navdušenje in koristne zadeve naprej. Glede delavnic je bilo pa takole po vrsti: milo sem se naučila delat pri Emma-naravna darila, potem sem šla do Ane, kjer smo imeli šnelkurs domače kozmetike, kjer sem se 1.srečala z eteričnimi olji, pri Nini (Magnolija) sem se naučila delat prav kreme (emulzije), pri Inki (Naravni kotiček) sem čarala s smiljem, zdaj sem šla pa še do Jane (Treun Fragrance) na destilacijo :) Kot vidiš sem sprobala kar nekaj aromaterapevtk, ker se mi zdi, da ti vsak lahko nekaj da. V 'zbirki' mi manjka več ali manj samo še Melani (Aromadelavnice) :) Za podrobnosti me pa lahko kontaktiraš na ZS če boš rabila. Aja, veš kaj, če imaš čas, te pa povabim v Kamnik na eno kavo, pa malo poklepetava na to temo! ;)

      Izbriši
  3. Bila si v mojih krajih. :) Jana je (bila) moja soseda.
    Prijetno in poučno druženje ste imeli. Super!
    Če prideš še kdaj v naše konce, se pa le oglasi.. Si vabljena na kavo. :)

    Lepo se mej!
    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o, a res? ja lušni kraji so to. pa ljudje tudi.
      za kavo pa velja! :)
      uživaj čez lužo še naprej!

      Izbriši