nedelja, 6. julij 2014

Mini torbice


Za moje 'aroma-babe' sem zašila mini žepke, oblazinjene, da bomo lahko svoje dišeče zaklade (eterična olja) varno prenašale v svojih torbicah.



Vsaka 'aromoljubka' seveda vedno s seboj nosi kakšno stekleničko nepogrešljivih olj. Jaz moram imeti obvezno eterično olje sivke. Za prvo pomoč pri mini opeklinah, malih urezninah, pikih žuželk ali pa kar tako za pomiritev, crkljanje, ko je dan težak.


Ta je pa za S., za vsa njena službena potovanja - taki žakeljčki pridejo prav za kakršnekoli drobnarije, ki morajo v kovček.

  

4 komentarji:

  1. O kako so lepe male torbice, res lepo blago.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne torbice! Sem prav začela razmišljat o tem, da bi eterično olje res lahko nosila s seboj! Sploh mi ni prišlo na pamet. No, ko si že ravno predstavila sivko, bi lahko še za kakšno eterično olje napisala zakaj je dobro, da ga imamo vedno v torbici?

    OdgovoriIzbriši
  3. Tele torbice so pa čudovite in super ideja. Pa fotke iz spodnjih dveh objav tudi jemljejo dih.

    OdgovoriIzbriši