petek, 6. november 2015

Moja tamala ima bulerje!

:)
No, v bistvu ni čisto moje dete, ampak je vseeno moja - nečakinja.
In modelka si je sama izbrala čevlje. In ne kakih roza z mašnico ali bleščicami, Ampak take - bulerje no. Eni jim rečejo tudi martinske.




Take sem si jaz želela v puberteti imet - no, še zdaj ;)
Tamala ima pa tri leta in pol.
Pa pulover je tudi frajerski, a ne.
Hehe, I like her!


2 komentarja:

  1. Frajerka :-P Pulover je pa res lep!
    Zdaj se dobijo tako lepa oblačila za otroke, ko smo bli pa mi majhni pa ni bilo kaj izbire :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, za tvojega malčka si boš lahko dala duška ;) Sicer pa saj veš... plusi pa minusi s tole veliko izbiro. Absolutno obožujem prelepe stvari za tamaučke. Se pa tudi z nostalgijo spominjam, ko smo bili povečini skromno oblečeni in je pravo popestritev pomenila z ljubeznijo zaštrikana jopica, ker ni imel nobeden enake. Plusi pa minusi, kot povsod ;)

      Izbriši