četrtek, 3. december 2015

Pa so se začeli

Prazniki namreč.
Letos me začuda ni vse prehitelo. Običajno sicer pletem adventni venček tam nekje med drugo in tretjo adventno nedeljo, letos mi je pa celo uspelo en teden prej :)

Tudi na predbožični sejem sem že šla. V Celovec. Priporočam. Simpatična topla ponudba božičnih okraskov, medenjakov, čokolade, toplih oblačil in kadil! Ja kadila! Raznovrstna. Mira, mešanice, vse sorte smol in vse omamno dišeče in kadeče se. Obožujem kadila.

Pravijo, da je sejem v Vrbi (ob Vrbskem jezeru) tudi pravljičen. Ta me še čaka. Morda letos, morda drugo leto...

Prav na prvega decembra pa smo imeli tudi tak lep dogodek. V fini kavarni ob kaminu smo punce praznovale prijateljičino novo pot. Zbrala je pogum in tudi uradno začela uresničevat svoje sanje. Ko njena cvetlična, vilinska, z energetskimi esencami obogatena in čisto naravna kozmetika pride na police, bom o tem zagotovo še pisala.


Mini darilčki z miro in ogljem za moje aroma-punce


Lep december vam želim. Naj bo umirjen, dišeč, prijetno topel, srčen in obdan s prijatelji!


2 komentarja:

  1. Mene so ravno kadila motila v Celovcu 2 leti nazaj. :) Letos gremo pogledati v Beljak.
    Čestitam prijateljici za pogum. Naj ji dobro uspeva!
    Pa lep december želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, a res?? :) Ja, saj veš, različni smo si. Sploh se pa vonj najbolj vtisne v naš spomin (veliko bolj kot podobe, slike)in ko ga spet zaduhamo, nam prikliče na dan vse sorte spominov. In kadilo mene spominja na mir, praznike ipd. Ene pa na pogrebe, na mraz v cerkvi... :)

      Izbriši