nedelja, 29. november 2015

Protivnetni kurkumin napitek

Večkrat sem že brala o tem zlatem napitku in sem se odločila, da ga končno naredim.
Kurkuma blagodejno vpliva na razna vnetja v telesu, poleg tega razstrupljevalno učinkuje - pomaga jetrom.
Recept je iz BodiEko.

Potrebujemo: 

- 2 skodelici kokosovega mleka, lahko tudi mleka po vaši izbiri
- 1 žlička kurkume
- 1/4 žličke črnega popra, saj je absorbcija kurkume večja v kombinaciji s črnim poprom
- 1 manjši košček ingverja
- med ali sladilo po želji



Vse sestavine, razen medu, zmešamo, zavremo in na malem ognju kuhamo 5 minut. Vzamemo ven ingverček, ohladimo, da je prijetno toplo, po želji dodamo med in spijemo.

Moje kokosovo mleko je bilo močno, gosto, zato sem ga kar precej zalila z vodo. Mi je še vedno deloval premočno, preveč nasitno, zato bom naslednjič ta napitek naredila z riževim mlekom.

Zadnje čase imam spet občasno težave z živčnim zbujanjem sredi noči. Si poskušam pomagat na različne načine (predvsem odpravit vzroke). In poleg večerne meditacije mi zelo pomagajo tudi takšni prijetni topli napitki pred spanjem.

Lahko in prijetno mirno noč želim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar