sobota, 25. junij 2011

Dolgo krilo



slikce so z neta, žal ne vem avtorjev - pač poguglaš 'long skirt' in ven vrže kup slikc... :)
se bom potrudila naslednjič, da bodo avtorji fotk korektno objavljeni. se mi zdi fer.

Včasih nisem marala kril. Absolutno ne. Ko sem se jih malo navadila in ugotovila, da so poleti neverjetno bolj hladna kot hlače, še vedno nisem marala dolgih kril. Se mi je zdelo, da mi absolutno ne pašejo. Da izgledam majhna v njih in kot da bi bila zavita v veliko brezoblično vrečo. Da to pač nisem jaz in tega ne znam nosit. Potem sem nekoč eno takšno dolgo krilo poskusila. In mi je bilo všeč! :) Kdo bi si mislil. In je sedaj moje. Moje najljubše. In čedalje bolj so mi dolga krila všeč. Se brala zadnjič en članek v reviji Elle, ki smo jo dobile na DM teku, na temo dolgih kril. Avtorica članka, Nina K., se je čisto konkretno lotila raziskovanja nošenja dolgih kril. In všeč mi je, kako razglablja o tem, da je to moda za lenuhinje (ni ti treba briti nog, pod njimi lahko nosiš kaj grdega pa vendar toplega, sediš lahko kakorkoli hočeš...). Glede sedenja se popolnoma strinjam. Udobno, prijetno, cartano... Najbolj mi je pa všeč zadnji odstavek članka. "Dolgo krilo... dolgo krilo je, okej, moda za lenuhe, predvsem pa je moda za tista dekleta in ženske, ki v sebi večno nosijo kanček svobode, ki se, takoj ko oblečejo dolgo krilo, bliskovito pokaže na obrazu. (Pa čeprav kdaj pomeni zgolj to, da pod njimi ne nosijo spodnjih hlačk.)"  ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar