sreda, 22. junij 2011

Prehlad in čarobna zelišča

V petek, točno ob 14.15, ko sem odšla iz službe, sem zbolela. :)
Res, točno takrat me je začelo boleti grlo, uro kasneje me je začelo kuhat, domov sem se še komaj privlekala in se sesula na zofo. Z eno samo željo - veliko šalco čaja prosim. Načrtovani vikend v Strunjanju je itak splaval po vodi. To bi bil čisto običajni prehlad, ki se pri meni packa kakšne tri do štiri tedne, če se ne bi vse odvijalo z bliskovito hitrostjo.
Boleče grlo - en dan (ponavadi 3 dni)
Vneta pljučka - dva dni (ponavadi 1 teden)
Zamašen nos - dva dni (ponavadi 1 teden)

Lušna slikca je od Emmalynne

Imam na sumu zelišča! Da so zaslužna za tako pospešen potek bolezni. Saj vedno čajčkam, če sem prehlajena, ampak tokrat sem bila pa prav pridna. Stalno sem pila doma nabran zeliščni čaj, sestavljen iz lapuha, pljučnika (letos prvič nabirala in uporabljala), veliko materine dušice, kančka bezgovega cvetja in vejice žajblja. In stalno sem si delala močan žajbljev čaj za grgranje (in je super učinkoval na vneto grlo). Sobotni in nedeljski počitek sta tudi poamagal. Še ponedeljkov bi prav prišel, samo žal ni bil mogoč. Zdaj samo še kašljam in smrkam. Počasi se umirja tudi to... Se pravi običajno začetno slabo počutje z vsemi neprijetnimi simptomi je bilo namesto celega tedna dolgo le dva dneva. No, poleg zelišč je verjetno pomagalo tudi dejstvo, da sem letos prvič tekla. Hodila laufat. Vesela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar