nedelja, 16. december 2012

Veverca je nazaj ;)

Ja, danes je en tak idealen dan, da ponovno zaženem tale brlog. Dolgo sem se spravljala k ponovnemu pisanju. Dogodkov, slik in lepih drobcev življenja, ki bi si zaslužili mesto v brlogu, je bilo več kot dovolj, motivacije, želje in časa pa malo manj. No, danes se počutim tako inspirativno, da sem se pahnila čez rob in začenjam na novo ;)
Verjetno je razlog za to tudi krasen, s kreativnostjo napolnjen dan.
S S.sva šli v mesto.

Kvačkat k puncam iz skupine Oloop.








V Mestno galerijo Ljubljana malce poklepetat in si ogledat aktualno razstavo enega gospoda s smislom za humor. Razstave nisem slikala, ker se bojda to ne sme (to mi nikoli ni bilo jasno), sem pa ovekovečila krasno poslikane omare v preddverju galerije.


En krog čez bolšjaka, za katerega obe s S. meniva, da je vsako leto boljši. 
Ko bom imela prostor in / ali urejen vrt, si bom omislila eno lepo starinsko ptičjo kletko. Že danes sem se težko premagala, da ni šla z mano domov.

Na kosilo v Romeota.

Pa v Kino Šiška na Artish! :)
Večina izdelkov je za zaljubit se, res zaljubila pa sem se v ene fenomenalne hlače od Katje, ki ustvarja pod blagovno znamko MojaMoja.

"Udobne, odbite in stajliš hlače, ki se delajo, da so kikla ;) "

Foto: MojaMoja
Pa ptički želja o d Alenke Hudalesso bili tudi krasno lepi, pa keramični prstan od Berbharda, pa broške, uhani, štrikarije, pa keramika TriLukne pa cunjasti pliškoti pa... Ah, vse je bilo lepo ;)

Potem pa na kavo. 
In kot je S. omenila, sva morali prav hecno zgledat, če naju je kdo opazoval. Zadovoljni, ampak čisto tiho, vsaka v svoje misli zatopljeni. A o čem? Ja, kako bi midve tudi kaj ustvarjali, pa kaj bi delali, pa kaj si želiva, pa da si bo treba čas vzet za te reči, pa da naju to izpolnjuje, pa ... Ja, take, življenjske reči. :)


Lep dan.
Zdaj pa malce ustvarjat, dokler me še drži...



4 komentarji:

  1. Pred nekaj meseci sem odkrila tvoj blog, a sem šele potem ugotovila, da je zadnja objava stara več kot leto dni. Tako da sem vesela, da si se vrnila, ker te je prav fino brat. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, Bonbonček, veš kako sem šele jaz vesela! :) Da sem nazaj, in da je prva objava po res dooolgem času prejela celo en komentar. Hvala ti, lep dan želim, pa se kaj 'beremo'.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuu kakšna kvačkarija je na prvi fotografiji ... Je to kaj v povezavi z Niti niti v Ljubljani, vem, da so imeli enkrat en lušten projekt, ko je bila "oblečena" v kvačkanje in pletenje ograja ob Ljubljanici :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odmevi srca, živjo! :)
      Punce pri Oloop so imele projekt Povezave in je vsak lahko prišel v Kresijo v LJ kvačkat tole preprogo. Priznam, da sem šla tudi malo z namenom, da se naučim, kako se to dela ;) Pa lušno druženje je bilo. Menda imajo v planu dat tole isto preprogo poleti nekam v Tivoli in se bo takrat preproga širila v neslutene širine.

      Izbriši