sobota, 5. januar 2013

Žajfe žajfe žajfice... :)


*Veverca je hepi !  :)

                                   



S S. sva se lotili kuhanja čisto prave žajfice po hladnem postopku.
Za prvič sva se strašno dobro pripravili in oborožili in zaščitili in se držali osnovnega recepta. 
In je že kazalo, da sva ga mogoče kje pokronali, ker se ni hotelo zgostit, a je kmalu začel nastajati 'puding'. Jeee!
Najhujše mi je pa sedaj, ko moram čakat šest (6!!!) tednov, da dozori, ker bo šele takrat čisto pravo milo. Komaj čakam.  Malo me je obsedlo tole milo in že razmišljam, da se bom lotila novega kuhanja, še preden bo tole prvo milo zrelo ;)

Tole je pa ostanek kuhanja mila. Pravzaprav pomije. In lahko uporabiš za ribanje tal ali pranje avtomobila ali  česa drugega.


"Tko sem veseva. Tko se m' fajn zdi." ... bi rekla Meta iz Cvetja v jeseni.
In točno to so tudi moje misli ;)

*PS: Veverca ni samo hepi. Pravzaprav se občasno kar trese od navdušenja. :) Ja, vem, strašljivo!

3 komentarji:

  1. Ulala, kunštno! Kje si nadla recept?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ekola, recept!
      http://veverca.blogspot.com/2013/02/recept-za-milo.html

      če si / boš kuhala milo, bom vesela kakšnih izkušenj...

      Izbriši
  2. Za rojstni dan sem zlobirala kupon za delavnico kuhanja mila, ker sem si že dolgo želela izvedet kako umilit olje :)
    Glede na to, da zna še komu koristit, bom recept objavila kar tu, na blogu. Če bo čas še ta vikend.
    Ti si že 'kuhala' milo?

    OdgovoriIzbriši