torek, 12. februar 2013

Naravna kozmetika


Na lepo februarsko (in še pustno za povrhu) nedeljo smo se zbrale štiri coprnice.
V najlepšem smetišču daleč naokoli :)
In coprale.

Pojasnim vse. Beri naprej ;)

Tole je bila naša nadcopra Ana. Obvlada izdelavo naravne kozmetike. V mezinčku ima eterična olja. Polna je nasvetov kaj pomaga proti čemu, kaj blaži to in ono, kako zmešati razne super naravne zadevice v božansko kremo in še in še.


Najlepše smetišče daleč naokoli je seveda Smetumetova Zibka.
Ta plac je res nor. Za dušo polnit. Neverjetno kaj vse se Smetumetke spomnijo. In ja, če bi vsi (ali vsaj večina) razmišljala podobno kot one, bi imeli veliko manj smeti. Recikliraš oz. predelaš lahko praktično vse.






In kaj smo coprale? Ja, naravno kozmetiko
Res super doživetje. 
Spoznavanje sestavin, čudenje moči narave in temu, kaj vse smo pozabili, klepet ob dobrem čaju in še boljši kavi, in praktično delo.
Kopalna sol, masažno olje, oljni parfum (porkaš je to težko!), kremica, vazelin in čoko masažne ploščice.
Oblak omamnih dišav nad našimi glavami. Počutila sem se, kot da so eterična olja napolnila vsak atom mojega telesa in da je prav vsak dobil tiste dobre učinkovine, ki jih je potreboval. Seveda je od vsega dobrega predla tudi moja ženska duša ;) 






Še pospravit (ja, tudi v zakulisju Zibke je zanimivo) medtem, ko so se masažne ploščice zunaj hladile in - slovo. Smo postopale z vrečkami ustvarjenih dobrot pred vrati, Ana nas pa kar ni mogla ven spravit ;) Ja, me bi še kar ostale....




P.S.: Po dveh dneh uporabe sem čisto navdušena nad izdelano kremo! Moja koža na obrazu je vesela. Vsekakor jih bom še izdelala in še bolj zagotovo poročala o rezultatih. 
Hvala Ana in hvala drugima dvema socoprama za fino nedeljo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar