petek, 28. junij 2013

Doma narejen gel za britje

Če si že delam svoje žajfice in šampone in kreme in vazeline in pralne praške in tablete za stroj in... zakaj ne bi še gela za britje?

Do sedaj (no, od začetka mojega naredi-sam-kozmetiko obdobja) sem za britje uporabljala kar sivkino trdo milo. Pač fino namiliš in gre. Potem sem se odločila, da morda bi šlo pa bolj sofisticirano :)

In sem preizkusila. 


1/3 lončka karitejevega masla
1/3 lončka kokosovega masla
1/4 lončka jojobinega olja
20 kaplij EO rožmarina
10 kapljic EO poprove mete

Olja in maslo daš nad vodno kopel, da se masla lepo razmehščajo. Z mešalnikom stepeš v peno, dodaš EO, dobro premešaš in daš v steklen lonček in na hladno.

Jaz sem masla preveč raztopila, zato se med mešanjem nikakor niso hotela penesto vmešat Zato sem dala lonec nad mrzlo kopel, da se je malo shladilo vse skupaj in potem je šlo zelo hitro.

Za tale lonček na sliki (približno 50 ml) sem zmešala polovično količino sestavin.


Kako se s tem briješ? 
Kožo navlažiš, peno vmasiraš na kožo in briješ. Po britju z mlačno vodo dobro spereš kožo.

Plusi:
- same dobre sestavine
- nič kemikalij
- zelo zelo lepo diši (osvežujoče, poživljajoče, poletju zelo primerno)
- koža je po britju super navlažena in lepo dišeča (ne potrebuješ nobenega mazila za po britju)

Minusi:
- če mazilo hraniš v hladilniku, je relativno trdo in meni se je zdelo, kot da se mažem npr. s kokosovo maščobo (pričakovala sem bolj penast in mehek gel)
- ko se briješ, se drobne dlačice zalepijo na kožo in gredo tudi z vodo relativno težko stran (ker je koža mastna) - no, ni tako grozno, pač, malo bolj spiraš...
- jaz sem ugotovila, da se s tem gelom malce manj temeljito pobriješ - britvica ne gre čisto do kože 8z milom gre bolj do kože); mogoče pa to ni tak minus, ker ne poškoduješ kože...
- banja je po britju mastna

Zaključek:
- super dišeča zadeva za razvajanje
- uporabljam za britje rok (ja tudi roke brijem, ker sem pač jeti in črne kocine ne pašejo k frfotavim poletnim oblekcam ali bluzicam)   ;)
- za noge, pazduho in bikini del uporabljam raje sivkino milo
- epilator je že nekaj let v kotu, ker so bile moje noge vedno zelo pikaste zaradi vraščenih dlak poleg tega sem določila, da sama sebi pa res ne rabim povzročati bolečin ;)
- rožmarinovo mazilo za britje je fino tudi za britje moških obraznih dlak :P
- konec koncev je tole lahko tudi čisto običajno vlažilno mazilo za kožo

Bom pa zagotovo preizkusila še kak fin recept za gel za britje. Če ga kdo ima (in ga uporablja), kar na plano z njim.





Ni komentarjev:

Objavite komentar