torek, 13. avgust 2013

Mucki na počitnicah

Že štiri tedne imamo na počitnicah dva mačkona. Grizlija in Nitko. Sprva me je malce skrbelo, kako bomo to izpeljali, saj še nikoli nisem imela muckov. No, ko sem bila majhna, se jih je kup klatilo okoli hiše, tudi hranili smo jih, kaj več pa ne. Večina se ni pustila niti pobožati. In ko se moramo popredalčkati, sem se vedno spravila v predal pasjeljubcev. 
Ko sem prišla na obisk k S., sem mačkona pozdravila, sem ter tja kdaj pobožala, zdela sta se luškana, prav razumela ju pa nisem :) Ko pa je S.začela razmišljati, da nam za en mesec pobegne na Madagaskar, sem ji rekla, da mačka lahko čuvam tudi jaz. No, pa me je res izbrala, konec koncev sem vsesplošna ljubiteljica živali, pa še odgovorna povrhu :) Vedela sem, da bomo čisto ok, kakšne malenkosti pa so me vseeno skrbele.
Zdaj je pred nami le še en teden skupnega bivanja, jaz pa že razmišljam, da bo kar malce prazno brez njiju. Dobro smo se spoznali, se navadili en na drugega, na razne fore, posebnosti in ne moreš, da ti ne bi prirasla k srcu. Tudi takšni pasjeljubki kot sem jaz ;)




 Grizli, Nitka, sta najbolj pasja med mačkami ;)


<3


1 komentar: