ponedeljek, 11. november 2013

Šumeče krogle za kopel

Šumeče krogle, bombice, bath fizzies, bath bombs...
Imen cel kup, receptov še več. Zaplavajte malo po internetu, zagotovo najdete veliko navodil in filmčkov.
Jaz sem za začetek izbrala enega dokaj osnovnega, vendar mi niso ravno dobro uspele. Razložim.


Šumeče krogle za kopel

1 lonček sode bikarbone
0,5 lončka citronske kisline
čisto malo stopljenega kokosovega masla (recimo eno malo žličko)
čisto malo bele gline (kaolin)
do 10 kapljic eteričnega olja sivke
čisto malo tekočine (lahko voda, jaz sem uporabila hidrolat nepozebnika)

Sestavine, razen vode, zmešamo skupaj. Fino premešamo, da se tisto malo olja lepo razporedi po ostalih suhih sestavinah. V dlani stisnemo nekaj mešanice in če se sprime med seboj, bo ok. Če se ne (meni se absolutno ni; je bilo čisto sipko), dodamo vodo. Čisto čisto po malo. Ker voda takoj reagira s sodo in začne šumet. Jaz sem hidrolat rahlo popršila po mešanici in začela takoj močno mešat. Večkrat sem mešanico preizkusila v dlani, koliko se sprijemlje. Ko se mi je zdela konsistenca prava, sem jo začela tlačit v modelček (prerezano teniško žogico). No, ven ni šlo.

Ni mi uspelo naredit dobrih kroglic. Se mi je pa uspelo zjokat ;) Ker so bile mišljene za rojstnodnevno darilo za S. Tehnične podrobnosti glej spodaj.



Opombe:
- Nisem imela modelčka, zato sem uporabila na pol prerezano teniško žogico. To sem enkrat nekje videla. Pa nisem bila zadovoljna. Masa ni šla ven. Ko sem notranjost natrla s samo suho sodo, je šlo potem malo lažje ven, čisto ok pa še vedno ni bilo. V trgovini za ustvarjanje si bom kupila eno plastično kroglo iz dveh polovic, ki je v osnovi namenjena, da jo okrasimo in imamo unikatno kroglo za novoletno smrečico. Bomo videli, kako se obnese kot model.
- Ko sem maso po neuspelem poskusu s teniško žogico natlačila v silikonske modelčke, je kar rasla in rinila ven. Tudi ko se je sušila, je malce zrasla ven iz modelčka. Ko sem bombice vzela iz modelčka, so bile na notranji strani lepo gladke, tam, kjer so gledale ven, so bile pa grobo zrnate. Kot bi vlaga oz .tekočina, ki sem jo dodala, počasi reagirala s sodo. Samo ne razumem, kako delajo potem krogle, kjer dodajajo tudi tekočino, pa so potem vseeno lepo gladke.
- Ko sem eno bombico stestirala v kozarcu vode, je lepo zašumela. Za dve sekundi. potem je vse potihnilo in izgledalo je, kot da se sploh ne bo topilo. Sem jih proglasila za neuporabne (vsaj uau efekta ni bilo, lepotilni efekt naj bi še bil). Ko sem si nekaj dni za tem naredila kopel, sem jim vseeno dala možnost in jih vrgla v vročo vodo. Zelo lepo so se raztopile in tudi lušno šumele :)
- Zaključek: Obstoječe bom porabila sama, ker za podarit ravno niso. Do praznikov pa moram izpopolnit recept, da bodo imele pri kopajočih se tudi uau efekt ;)

Se je v meni prebudila trma in zagotovo bom (iz)našla super recept!
Če ga kdo že ima, mu bom celo naslednjo kopel hvaležna, če ga deli ;)

1 komentar:

  1. Vidiš, ravno zaradi tega, tudi jaz vztrajam pri izdelavi kakšne torte. Če se mi ne posreči v prvo, sem toliko trmast, da jo bom naredil drugič veliko boljšo.

    Drugič pa daj še malo kisa v bano, pa bo full šumelo ;)

    OdgovoriIzbriši