torek, 29. april 2014

Naravno barvanje pirhov

Objava z veliko zamudo, ampak tu si najlaže naredim opomnik (in zapiske) za naslednje leto.

Preizkusila sem že kar nekaj naravnih barv za jajca:
- teran; to barvanje mi je najbolj pri srcu, pirhi so čarobno lepi s temi kristalčki (samo pri kuhanju sem ga nekaj pokronala),
- kurkuma; nežna rumena
- čebulni olupki; ne more spodletet, tako barvamo že od vedno in ti so mi res čedni,
- rdeča pesa; skoraj nič od barve,
- suhe borovnice in suhe bezgove jagodke; skoraj nič od barve

Letos sem preizkusila barvanje z rdečim zeljem. Sem kar zadovoljna, jajčki so čedno modri. Nekaj jih je popokalo. Za to ni kriva barva, pač pa preveč intenzivno vretje zaradi nepazljive kuharice. Lahko bi jajca tudi normalno skuhala v vodi, zelje pa posebej in bi jih dala v modro vodo namakat čez noč; mislim, da bi bilo enako dobro pobarvano.





Če bom še kdaj barvala z rdečim zeljem, si bom priskrbela bela jajca. Ker so barve potem nebeške!

Navodila najdete pri DesignMom








Ni komentarjev:

Objavite komentar