torek, 7. maj 2013

Korenčkovi veganski muffini


Medtem, ko me je zamedlo, sem nekajkrat zapacala tudi kuhinjo. Najbolj fini so bili korenčkovi mafini!


Recept je iz ene strašno dobre knjige z veganskimi recepti, ki sta jo napisala dva Slovenca! Res je super in jo zagotovo predstavim drugič. Naslov je '88 prigod v kuhinji ali vegani ne jedo samo solate'

Zdaj pa recept:

- 1 skodelica polnozrnate moke
- 1 skodelica ovsenih kosmičev (jaz sem imela mešane)
- 1 žlica koruznega škroba (jaz ga nimam in sem dala pač 1 žlico moke več)
- 1 žlička pecilnega praška
- 1 žlička sode bikarbone
- 1 žlička cimeta
- 2 večja korenčka, naribana - jaz obožujem korenje in sem malo pretiravala, sem dala 4 :)

Te suhe sestavine zmešaš in dodaš še 

- 1/4 skodelice agavinega sirupa 
- 1 skodelico vode
- 1/4 skodelice olivnega olja

Dobro premešaš, naložiš v pekač za mafine (ali v dvojne papirčke za mafine) in pečeš 25-30 min pri 190°C.
Avtorja knjige pravita, da si po nestrpnem pričakovanju pomirjen, saj so mafini odlični. In res so! Enostavni in slastni. In primerni za vse veganske prijatelje ;)

Aja, še to, meni so bili prvič malo premalo sladki, zato sem dodala drugič še mičkeno več agavinega sirupa in ker ga je zmanjkalo še dobro žlico melase.



In potem si skuhaš še kavo, se zlekneš na zofo, gledaš dobesedno v luft (pardon, v prekrasno modro nebo) in zbiraš moči / energijo / voljo za ponoven pogon.
Ob takih mafinih pride ta trenutek hitreje kot bi sicer ;)


3 komentarji: