ponedeljek, 6. maj 2013

Kako narediš zobno pasto

No, končno mi je zmanjkalo kupljenih zobnih past in sem lahko novo izdelala sama!
Saj sem poskusila že enkrat prej, takoj po delavnici pri Ani, vendar samo za enkrat. Najprej sem namreč želela porabiti tisto, ki jo imam. Ker res ne maram odprtih in na pol porabljenih reči, medtem, ko že začneš uporabljati nekaj drugega. Ja, ena taka čudna stvar o meni :) Ne maram tega pri kozmatiki, niti v hladilniku. Poleg tega sem imela glede zobne paste, ki jo izdelaš sam, malce težav z embalažo. Ana sicer predlaga kar lonček, pa si potem pasto z mini leseno lopatko lepo naložiš na ščetko. Želela sem poskusit kaj bolj 'zobnopastnega'. Ker tube seveda nisem dobila, sem kupila eno tako posodico na pumpico. In potem ni bilo več izgovorov - prejšnjo pasto sem porabila, embalažo imam, naredi že!



Doma narejena zobna pasta:

- bela glina oz.kaolin
- hidrolat ali prečiščena voda ali destilirana voda ali prekuhana voda (to dam jaz - prekuhana voda alias čaj, tokrat rožmarinov)
- eterična olja (jaz sem izbrala EO mete, limone in klinčkov)
Ja, to je res vse! :) No, lahko dodaš tudi malo fino zmlete soli, vendar je jaz ne.

Kake tri žlice bele gline in približno toliko čaja sem zmešala v pasto (ja, konsistenca naj bo približno taka kot pač ostale zobne paste). Dodala sem 2 kapljici EO mete, dve limone in eno kapljico klinčkov. Meni je okus super. Ravno prav pekoč. Sicer pa po želji, vendar z EO ne gre pretiravati. Ana pravi, da imajo otroci radi pasto z EO pomaranče. Daš v lonček in greš takoj umit zobe, ker je občutek, da si nekaj tako 'kompleksnega' scopral sam, božanski.




Ni komentarjev:

Objavite komentar