četrtek, 16. maj 2013

Moj prijatelj...

... Piki Jakob  :)



Knjige se spomnim iz otroštva. Vedno so me začarali medvedki, ki so 'živeli' in ravno takšnih sem si želela tudi jaz. Verjetno mi je zato Piki Jakob tako ostal v spominu. Knjige nikoli nisem imela doma. Sem si pa spomin na otroštvo kupila pred kratkim. Uvodno zgodbico sem že prebrala. Ostale bom pa prihranila za lepo poletno popoldne, ko se bom zleknila na deko na trati in se vrnila skoraj 30 let nazaj.



P.S.: Zdaj razmišljam, da mogoče pa jaz zato tako obožujem pse (in načeloma vse sesalce), ker so pač živi 'medvedki'? :)


1 komentar:

  1. Pika Jakob je zakon :) In še vedno popularen pri otrocih. V šoli smo vsake toliko časa prebrali kakšno njegovo zgodbico. Najbolj zabavna pa se jim je zdela tista Pri zobozdravniku :)

    OdgovoriIzbriši