sreda, 15. maj 2013

Multipraktik

Nee, to ni objava o kakšnem gospodinjskem aparatu ampak o enem gospodu z brado, ki je živel 500 let nazaj. O Leonardu da Vinciju. Zmeraj mi je bil všeč. Zdaj, po ljubljanski razstavi sem pa itak čisto fascinirana. Ja, saj znam cenit vse artefakte, ki jih je izumil, vse uporabne predmete. Ampak najbolj me je impresioniralo dejstvo, da je bil res en tak multi multi praktik. Tip je enostavno obvladal VSE. Spoznal se je na fiziko, kemijo, krasno je slikal (da ne bi kdo pozabil, da je naslikal Mono Liso), bojda je bil odličen jezdec in dober glasbenik. Grem stavit, da je tudi dobro kuhal, ha ha ha.







Ker je bil Leonardo tudi velik mislec, bom zaključila z meni ljubim njegovim citatom:
"Obstajajo tri vrste ljudi. Tisti, ki vidijo. Tisti, ki vidijo, ko jim pokažeš. Tisti, ki ne vidijo."

A kam spadam jaz? Hm. Najraje bi se proglasila za osebo odprte glave in se torej uvrstila v srednjo kategorijo. Ampak verjetno je bolj realno, če rečem, da sem od vsakega po malo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar