torek, 21. maj 2013

Naravna kozmetika ??

Dajmo enkrat za zmeraj razčistit!
Kozmetika, ki daje vtis, da je naravna, ki izgleda, da je naravna, ki trdi, da je naravna, NI NUJNO NARAVNA!

Jaz sem dolgo časa živela pod vtisom, da je npr. L'Occitane naravna kozmetika. A ne zgleda tako, no? Pa reklamce imajo tudi take. Pa povsod slikce enih pravih zelišč. Pa eterična olja so v njihovi kozmetiki. Ja. TUDI eterična olja. Pa še marsikaj drugega. Mimogrede, vrsto let nazaj sem prodajalko vprašala, kako se izgovori L'Occitane in je rekla, da loksitan (so poudarkom na a). Da smo si še glede tega na jasnem ;)

Pa LUSH. Tukaj sem bila tudi prepričana, da je naravna kozmetika. Jah, ko sem odkrila, kar sem, sam pa malo bolj pogledala, kaj piše. In oni se ne promovirajo kot naravna, oni so ROČNO IZDELANA. Nekaj drugega, ne? Ampak, grem stavit, da nisem edina, ki je (ali pa še) živi s takšnim prepričanjem.

A zakaj sem se tako razjezila? Ker mi gre na živce zavajanje. Saj vem, marketing pa vse je treba v celofan zavit ipd. Samo vseeno. Najbolj sta me dvignili dve stvari.
Prva je, da mi ni jasno, od kdaj so parabeni varne zadeve. Že vrabci čivkajo, da je to ena izmed prvih stvari, katere se je fino izognit.




We belive in safe synthetics?!


Druga stvar pa je, da veliko ljudi, ki jih poznam (med njimi tudi moja svakinja - a ne? :)  ) dejansko verjame, da je npr. L'Occitane naravna kozmetika. In zanjo plačuje več v dobri veri, da dela nekaj dobrega zase. Saj ne rečem. Saj trgovine imajo tudi meni božanske. Pa omamno diši. Ravno prav nežno. Pa tudi kozmetika mi lepo diši. Pa parfumi pa... Mmmm. Samo ne zdi se mi pa prav, da nekdo, ki ima težave s kožo potem prakticira to kozmetiko, v upanju, da saj je naravna, bo pa ja kaj pomagalo, potem pa, ah, meni prav nič ne pomaga...

Izpostavila sem samo ti dve blagovni znamki. Vem (in si mislim), da jih je še veliko več. Tudi takšnih, ki na embalažo dejansko napišejo naravno ali bio ali podobno, pa so daleč od tega.

Mah, kaj pa vem. Najbrž sem tečna. Rada bi samo, da vemo pri čem smo. In da nas ne zavajajo. Pika.

1 komentar:

  1. No, si se pa lepo zjezila :) Ravno prav. Se pa strinjam s teboj v vseh točkah :)

    OdgovoriIzbriši